Hoofdstuk 2: De hotelorganisatie
Afdelingen
![](/media/filer_public_thumbnails/filer_public/a6/da/a6da5e32-686e-4770-a004-7759c5f33a68/mvdf-06-01-20-1391.jpg__940.0x580_q85_subsampling-2.jpg)
Centraal aanspreekpunt
Als medewerker van Frontoffice heb je een belangrijke taak.
![](/media/filer_public_thumbnails/filer_public/90/3b/903b106c-7863-4688-966a-352d21135091/mvdf-06-01-20-1471.jpg__940.0x580_q85_subsampling-2.jpg)
Andere afdelingen
Housekeeping
Alle afdelingen hebben een belangrijke taak in het hotel.
![](/media/filer_public_thumbnails/filer_public/7e/76/7e76c06f-3407-491f-af2a-dfd0cb0cf403/mvdf-12-03-20-1071.jpg__940.0x580_q85_subsampling-2.jpg)
Taken afdelingen
Alle afdelingen dragen op hun eigen manier bij aan een fijne beleving voor de gast.
Security
![](/media/filer_public_thumbnails/filer_public/38/0c/380c5b5a-0f75-4d91-b554-126ff4f9d7c0/depositphotos_41491041_original.jpg__940.0x580_q85_subsampling-2.jpg)
Communicatie
![](/media/filer_public_thumbnails/filer_public/1e/29/1e29c5f5-520d-4f73-9487-6c5e3337963a/depositphotos_240721374_xl-2015.jpg__940.0x580_q85_subsampling-2.jpg)
Taken Frontoffice
Als medewerker Frontoffice kunnen gasten bij jou terecht voor het in- en uitchecken en voor vragen of klachten.