Klachtenbehandeling

Deze tekst gaat over het afhandelen van klachten. Een goede en snelle afhandeling van klachten is van groot belang om te voorkomen dat een klacht zich herhaalt of een gast nooit...

Pdf theorie

Klachten en complimenten

Deze tekst behandelt klachten en complimenten. Hoe moet jij als gastheer reageren op een klacht of compliment? Het is in beide gevallen belangrijk de gast serieus te behandelen.

Pdf theorie

Klachtenbeleid

Omgaan met een klacht en ontdekken wat er in het klachtenbeleid moet staan om de klachten systematisch af te handelen en te kunnen analyseren.

Tekst theorie

Klachtenbehandeling

In ieder bedrijf heeft een gast wel eens een klacht. Er bestaan ernstige en minder ernstige klachten. Een ontevreden gast komt niet snel terug. Daarom moet je goed met een...

Pdf theorie

Klachten behandelen

Het leren omgaan met klachten van gasten en eigen medewerkers in de horeca.

Tekst theorie

Klachtenbehandeling

Deze theoriekaart gaat over het omgaan met klachten. Het is het beste om klachten te voorkomen. Als een klant toch een klacht heeft, is dat een kans om de manier van werken in...

Pdf theorie

Werken aan de juiste houding

Deze tekst gaat over hoe je kwaliteitsverbetering bereikt met de juiste houding. Iedereen in het bedrijf moet zich bewust zijn van het voeren van een kwaliteitsbeleid. Dit...

Pdf theorie

Klachten afhandelen

Deze tekst beschrijft hoe je om moet gaan met een gast die een klacht bij jou indient.

Tekst theorie

Omgaan met gasten

Tijdens je werk in de horeca heb je de hele dag met gasten te maken; hierdoor ontstaat actie en reactie. In dit filmpje schetsen we wat je zoal tegen kan komen.

Video inspiratie

Aftersales verzorgen.

Zorgen dat een gast tevreden de zaak verlaat, waardoor de kans groot is dat hij nog eens terugkomt.

Tekst bereiding_technieken
Collectie: SVH | Engine: IntraQuest | Arrangeur: Janneke Bavelaar | Organisatie: SVH | Meld Misbruik